חיפוש באתר

טפסים

שאלון פרטים למועמד לרישום במעון יום תשע"ז

מתנ"ס: מרחבים
מין
פרטים על ההורים:
• התחייבות לתשלום ב-
הריני לאשר בזאת גבית דמי רישום (133 ₪) מכרטיס האשראי המופיע בחוזה זה/קיים במערכת המתנ"ס:
חתימה :
הסכם עם הורים
בהמשך לשאלון פרטים למועמד לרישום במעון יום – תשע"ז
1. יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בבקשה על נספחיה ולחתום במקומות שנועדו לכך.
2. המסמכים שיש לצרף להסכם זה:
א. צילום ת"ז של שני בני הזוג + ספח שבו רשומים פרטי הילד/ה.
ב. תינוק עד גיל 6 חודשים חייב באישור רפואי על אישור שהייה במסגרת חינוכית
3. א שיבוץ ילד/ה בכיתה יעשה ע"פ גילו/ה ובהתאם להתפתחותו/ה לפי שיקול דעת הגורמים האחראיים.
ב. המתנ"ס רשאי לערוך שינויים במבנה קבוצות הלימוד ובתוך מסגרות החינוך במתנ"ס ולפי העניין, ע"י איחודן ו/או פיצולן של קבוצות לימוד קיימות, בהתאם למספר הילדים הנרשמים למעון בתחילת שנת הלימודים ו/או מספר הילדים, המבקרים במהלך השנה.
4. א. קבלת ילד לכתת המעון מותנית בתשלום דמי רישום (שלא יוחזרו), דמי ביטוח (שלא יוחזרו לאחר כניסת הילד למעון, ויגבו יחד עם התשלום הראשון) והתחייבות לתשלום עד לסוף השנה.
לא יתקבל ילד למעון כל עוד לא כוסו חובות עבר מכל סוג שהוא למתנ"ס.
5. למרות התחייבות המתנ"ס להפעיל את המעון במשך שנת הלימודים יהיה המתנ"ס רשאי להחליט על ביטול הפעילות אם לא ירשמו מספר מינמאלי של משתתפים, כפי שיקבע המתנ"ס. המתנ"ס שומר על זכותו לשנות מספר זה מפעם לפעם ובלבד שהמתנ"ס, ינקוב במספר סביר של משתתפים, המאפשר הפעלה של המעון במתכונת אותה קבע המתנ"ס, בשיתוף רשת מעונות יום קהילתיים – חברה למתנ"סים.
6. המעון יפעל על פי תקינת כ"א במעונות על פי הנחיות רשת "התחלה חכמה" בהתאם להנחיות משרד הכלכלה. ההורים רשאים לתגבר את מצבת כ"א במעון בתשלום נוסף.
7. א. הפעילות תתקיים במהלך כל תקופת שנת הלימודים, שתקבע ע"י משרד הכלכלה, למעט אי פעילות מסיבות שאינן תלויות במתנ"ס. מוסכם עלינו כי גם במקרה של אי פעילות כמתואר, נמשיך לשלם את שכר הלימוד כאמור בהסכם זה.
ב. בכל מקרה שבו ייסגר המעון על פי צו, הוראה, או הנחיה של רשות מוסמכת – יפעל המתנ"ס על פי הנחיות רשת מעונות יום קהילתיים בחברה למתנ"סים ומשרד ה הכלכלה.
ג. המעון יפעל במתכונת מלאה החל מיום הלימודים הראשון. עם זאת, מתבקשים הורי הילדים להוציא את ילדם מן המעון בימי הלימוד הראשונים בתיאום עם מנהלת המעון.
8. אם המתנ"ס לא יפתח את כיתת המעון תינתן להורים הודעה על כך עד ליום 31.7.2016. במקרה של אי פתיחת מעון/כיתה יוחזרו דמי הרישום ולהורים לא תהיה שום טענה בנושא.
9. מועדי ההרשמה לכיתת המעון נקבעים על ידי משרד ה הכלכלה, המתנ"ס ורשת מעונות יום קהילתיים בחברה למתנ"סים.
10. ההרשמה לכיתת המעון נעשית בהתחשב במועדי הרישום לכיתות הגן אצל הרשות המקומית מאחר והמתנ"ס רשאי ליתן הודעה על אי פתיחת כיתת המעון לאחר תום מועד ההרשמה לכיתות הגן – על ההורים להיערך בהתאם.
בקשות לביטולים יוגשו בהתראה של 30 ימי עסקים מראש ויטופלו רק לאחר מילוי טופס ביטול מתאים במזכירות המתנ"ס.
ב. מתאריך 30.4.2017 לא יתקבלו בקשות ביטול מכל סיבה שהיא ואנו מסכימים כי אם תוגש בקשת ביטול לאחר מועד הנ"ל, נמשיך ונחוייב בתשלום שכר הלימוד, בגין כל תקופת שנת הלימודים כאמור בהסכם זה.
ג. בקשת ביטול שתוגש עד ל- 10 לכל חודש תחייב אותנו בתשלום שכר לימוד עבור אותו חודש. בקשת ביטול שתוגש לאחר ה-10 לכל חודש תחייב אותנו בתשלום שכר הלימוד בעבור החודש העוקב, לאחר החודש שבו הוגשה בקשת הביטול.
ד. ידוע לנו כי בכל מקרה של עזיבת ילד במהלך השנה לא יוחזר החלק היחסי של שכר הלימוד הנגבה עבור אוגוסט 2017.
12. ידוע לנו כי שעות הפעילות במעון בימים א' – ה' הן מהשעה 07:00 ועד השעה 16:00 ובימי ו' מהשעה 07:00 ועד השעה 13:00 (יש להגיע עד 5 דקות לפני סגירת המעון).
13. א. כל הגעה לאיסוף הילד/ה מהמעון לאחר השעה הנקובה תחשב כאיחור. הורה שאיחר יגבה ממנו סכום של 30 ש"ח לכל 15 דקות איחור, משך זמן האיחור והתשלום בגינו, ירשם בפנקס האיחורים וסה"כ הסכום בגין האיחור, יצטרף לקרן הסכום למתנ"ס כשכר לימוד בגין אותו חודש.
ב. במידה וההורה יוסיף לאחר או שאיחורו בלתי סביר המתנ"ס שומר על זכותו להפסיק לאלתר את השתתפות בנו/בתו בפעילות המעון. במקרה זה, יחוייבו ההורים במלוא שכר הלימוד כאמור בהתחייבות.
א. שכר הלימוד ודמי הביטוח נקבעים על ידי משרד הכלכלה, בהתאם להנחיות וקריטריונים שייקבעו ויפורסמו על ידם, בשיתוף רשת מעונות יום קהילתיים בחברה למתנ"סים. ידוע לנו כי עד לקבלת הדירוג ממשרד הכלכלה נחויב בעלות מלאה של אחזקת ילד במעון (דרוג 12).
ב. מילוי ערכת הרישום וצירוף כל המסמכים הנדרשים ושליחתם למשרד הכלכלה הנה באחריות ההורה בלבד.
15. א. שכר הלימוד הינו שנתי וישולם החל מחודש ספטמבר 2016 באמצעות הוראת קבע לפקודת המתנ"ס, אשר תגבה בין באמצעות חשבון הבנק או באמצעות חברת האשראי בכל ה-10 לחודש (להלן: "הוראת הקבע"). ההורים מתחייבים בזאת שלא לבטל את הוראת הקבע ו/או את עסקת כרטיס האשראי עד לתשלום מלוא שכר הלימוד. מובהר בזאת להורים כי ביטול הוראת הקבע שלא בתנאים הקבועים בהסכם זה ובהתאם לחוק הינו הפרה יסודית של הסכם זה אשר תזכה את המתנ"ס בכל הסעדים הנתונים לו על פי כל דין ונוהג ובכלל זה ביטול ההסכם והוצאת הילד מהמעון, לאחר התראה בכתב לתיקון ההפרה, כפי שמפורט בכתב התחייבות.
ילד המתקבל למעון בין ה 1 לחודש ועד ל 15 לחודש – יחוייב בתשלום מלוא שכר הלימוד עבור אותו החודש.
ילד המתקבל למעון בין ה 16 לחודש ועד לסוף החודש – יחוייב בתשלום של 50% משכר הלימוד המלא באותו החודש.
16. א. בכל מקרה של פיגור בתשלום סכום כלשהו, ע"פ כתב ההתחייבות שבנספח 2 לבקשה זו, ישא הסכום שבפיגור, הפרשי הצמדה וריבית חודשית, בשיעור הריבית הנהוגה בבנק וזאת מבלי לגרוע מיתר סעדי המתנ"ס ע"פ כל דין.
ב. בנוסף לאמור לעיל, יחוייבו ההורים בתשלום כל הוצאות המתנ"ס, שיוצאו בקשר עם ביטול הוראת הקבע, כולל שכר טירחת עו"ד.
ג. הייתה גבייתו של תשלום כלשהו המגיע למתנ"ס כרוכה בנקיטת הליכים משפטיים יחויבו ההורים לשאת גם בתשלום הוצאות משפט ושכר טירחת עו"ד, כפי שיפסקו.
ד. המתנ"ס יהא רשאי לגבות את כל התשלומים, המגיעים לו בהתאם לכתב ההתחייבות שבנספח 2 לבקשה זו, לרבות הפרשי הצמדה, הריבית והוצאות באמצעות הוראת הקבע, או כרטיס אשראי.
17. א. בכל במקרה של היעדרות הילד/ה מהמעון ישולם מלוא שכר הלימוד בגין תקופת ההיעדרות.
ב. במקרה של היעדרות הילד/ה מהמעוןבשל בעיה רפואית, המגובה באישור רפואי לפיו נאסר על הילד לשהות במעון בגין מחלתו/ה, שכר הלימוד ייקבע באופן הבא:
- בגין השבועיים הראשונים של ההיעדרות, ייגבה מלוא שכר הלימוד
- בגין השבועות השלישי והרביעי של ההיעדרות, ייגבו 50% משכר הלימוד
- החל מהשבוע החמישי להיעדרות ועד בכלל, יינתן פטור מלא משכר הלימוד עד לחזרה למעון.
18. מודע בזאת להורים כי אם יוחלט ע"י המתנ"ס, לאחר התייעצות עם הממונה על המעון מטעם המתנ"ס, כי מסיבה חברתית, משמעתית, בריאותית או התפתחותית שהילד/ה אינו מתאים למסגרת המעון, שאז המתנ"ס שומר לעצמו את הזכות להוציאו בהתראה של 14 יום מראש. במקרה האמור תופסק גביית שכר הלימוד בחודש שלאחר סיום התקופה הנקובה בהתראה, או הוצאת הילד בפועל מהמעון לפי המאוחר.
יש למלא בהקפדה את כל הנתונים והפרטים שבטופס ההצהרה והמידע על בריאות הילד המצורף בנספח 4 לבקשה זו, לרבות ציון רגישויות, מגבלות ו/או בעיות ו/או מחלות כרוניות ו/או הפרעות אחרות מהם סובל/ת הילד/ה.
ב. אם הילד/ה סובל/ת ממגבלה ו/או מחלה ו/או הפרעה כלשהיא מתחייבים ההורים לחתום גם על כתב התחייבות מיוחד ביחס לילד עם מגבלה רפואית ולפעול על פי האמור בו, וזאת כתנאי לקבלת הילד/ה למעון.
ג. מודע בזאת להורים כי מילוי לא נכון ו/או לא מדוייק ו/או לא שלם של טופס ההצהרה והמידע על בריאות הילד/ה עלול לגרור הפסקת ביקורו של הילד/ה במעון.
הורים מתחייבים כי לא ישלחו ילד/ה למעון אם הילד/ה לא מרגיש/ה טוב, או חולה, או סובל/ת מחום, דלקת עיניים, שלשול, מחלות ילדים (או כל מחלה אחרת). וכי החזרת הילד/ה למעון מותנית באישור רפואי רשמי מהרופא המטפל המעיד שהילד בריא ויכול להיות בחברת ילדים, על פי נהלי משרד הכלכלה ובכל מקרה מוסכם על ההורים, כי חובה עליהם להגיע מייד עם הדרישה, לאסוף ילד/ה שחולה ו/או לא מרגיש טוב.
ב. מודע בזאת להורים כי ע"פ הנחיית משרד הבריאות, חל איסור על צוות המעון ליתן תרופות לילדים.
ג. כל ההוצאות הכרוכות במתן טיפול חרום לילד/ה חולה במעון, יחולו על ההורים.
21. מובהר ומוסכם כי האחריות מכל מין ו/או סוג כלשהיא, במשלוח ילד/ה חולה ו/או שאינו מרגיש בטוב, חלה על ההורים בלבד.
22. מוסכם כי במידה והילד/ה חולה, לא מרגיש טוב, או כל סיבה אחרת, המעון יפנה טלפונית לאחד ממספרי הטלפון שצוינו ב'שאלון פרטים למועמד' וההורים מתחייבים להגיע מיידית למעון ולאסוף את הילד/ה.
23. א. מודע בזאת להורים כי המתנ"ס ערך ביטוח אחריות צד שלישי, בגין אחריות לנזקי גוף העלולים להיגרם לילד/ה עקב שהותו/ה ו/או פעילותו/ה במעון וזאת מחמת רשלנותה ו/או מי מטעמה.
ב. בכל מקרה של נזק גוף כאמור, יש לפנות מיידית בכתב למתנ"ס, אשר יעביר הפניה לטיפול חברת הביטוח.
24. א. הולכת ילד/ה למעון ו/או ממנו, תעשה ע"י ההורים ובאחריותם המלאה.
ב. יש לציין בטופס הולכת ילדים למעון (נספח 3) את שמות המבוגרים, הרשאים להוציא את הילד/ה מהמעון מסירת הילד/ה למי ששמו לא צוין בטופס הנ"ל תיאסר,למעט אם תינתן הודעה מראש על כך למנהלת המעון וכנגד הצגת תעודה מזהה.
ג. הולכת ילד/ה להורים פרודים או גרושים – תיעשה בהתאם להחלטת ביהמ"ש, או ביה"ד המוסמך, שתימסר בכתב למנהלת המעון.
מודע בזאת להורים כי במהלך תקופת שנת הלימודים לא מתקיימת פעילות במעון בזמני החופשות המצוינים בלוח החופשות של משרד הכלכלה וכי במהלך תקופות אלו עליהם לדאוג לסידור חלופי לשם טיפול בילד/ה.
ב. מודע בזאת להורים כי תקופת שנת הלימודים מסתיימת ע"פ לוח חופשות משרד הכלכלה למגזר הכללי וכי ממועד זה עליהם לדאוג לסידור חלופי לשם טיפול בילד/ה
ג. ידוע לי כי בהתאם להוראת משרד הכלכלה הגביה היא גם על חודש אוגוסט.
26. ידוע לי כי במקרה של פעולת איבה/מלחמה המעון יפעל בהתאם להוראות פיקוד העורף בלבד כפי שיתפרסמו בכלי התקשורת השונים.
27. סמכות שיפוט - בכל הענינים הנוגעים לחוזה זה או הנובעים ממנו תהיה סמכות שיפוט גם לבתי המשפט המוסמכים בבאר שבע.
*** מובהר בזאת, כי כתב ההתחייבות לתשלום שכר הלימוד למעון (נספח 2) הינו חלק בלתי נפרד מהסכם זה וההוראות בו, ככל שאינן מופיעות בהסכם זה, ייקראו לתוכו וכתוכנו.
ולראיה באתי על החתום:
חתימה:
כתב התחייבות לתשלום שכר לימוד למעון
1. א. ימולא למשלמים באמצעות הוראות קבע.
המופעל ע"י מתנ"ס מרחבים הננו מתחייבים לשלם מידי חודש בחודשו החל מחודש ספטמבר 2016 ועד לחודש יולי 2017 (להלן: "תקופת שנת הלימודים"), שכר לימוד כפי שייקבע ע"י משרד הכלכלה עבור 12 חודשים ב- 11 תשלומים שווים
ג. ימולא למשלמים בשיקים
המופעל ע"י מתנ"ס מרחבים הננו מתחייבים לשלם לכם מידי חודש בחודשו החל מחודש ספטמבר 2016 ועד ועד לחודש יולי 2017 (להלן "תקופת שנת הלימודים"), שכר לימוד כפי שייקבע ע"י משרד הכלכלה ב- 11 תשלומים חודשיים באמצעות שיקים. השיקים לכל השנה ינתנו במעמד הרישום ובמידה ואקבל דרגת השתתפות ממשרד הכלכלה אגיע למתנ"ס להחליף את השיקים בהתאם.
ב. ימולא למשלמים באמצעות כרטיס אשראי.
המופעל ע"י מתנ"ס מרחבים הננו מתחייבים לשלם לכם מידי חודש בחודשו החל מחודש ספטמבר 2016 ועד ועד לחודש יולי 2017 להלן: ("תקופת שנת הלימודים"), שכר לימוד כפי שייקבע ע"י משרד הכלכלה עבור 12 חודשים ב- 11 תשלומים שווים
הנני מצהיר כי קראתי את יתר סעיפי הסכם זה, הוראותיו ברורות לי ואני מתחייב לקיימו על כל סעיפיו. ולראיה באתי על החתום:
חתימה:
2. אנו מסכימים כי אם לא נעמוד במלוא התשלומים או במי מהם, יש בכך כדי להפר את ההסכם נשוא כתב התחייבות זה, והמתנ"ס רשאי להפסיק את השתתפות הילד/ה בפעילות המעון. השתתפות הילד/ה בפעילות תופסק, בתוך 7 ימים לאחר שישלח לנו מכתב התראה מהמתנ"ס לכתובת, שצוינה על ידנו בהתחייבות זו, לתיקון ההפרה ואם היא לא תוקנה במועדה ולא תקום לנו כל טענה ו/או טרוניה בעניין.
3. כמו כן ברור לנו כי ביטול הוראת הקבע כמשמעותה בהסכם (בלא ביטול העסקא והרישום ע"פ חוק) מהווה אף היא הפרת הסכם ומבלי לגרוע בכל טענה מטענות המתנ"ס ומבלי לפגוע בזכותו לעשות שימוש בהתאם לדין הקיים, יהא רשאי המתנ"ס להודיע על ביטול ההסכם ועל הפסקת פעילותו של הילד/ה כנ"ל.
4. אנו מתחייבים כי אם ותיפול טעות סופר ו/או כל טעות במילוי ההרשאה למילוי חשבון, תהווה התחייבות זו ראיה חלוטה לסכום שהסכמנו לשלם למעון כשכר לימוד, ואנו מתחייבים להגיע מיידית למשרדי המתנ"ס, הבנק ו/או כל מקום שהמתנ"ס יקבע ולחתום על כל מסמך ו/או כל הוראה לתקון הטעות.
5. הננו מתחייבים בזאת, כי עבור כל שירות, שלא נכלל בסל התשומות שנקבע ע"י משרד הכלכלה, אשר יעמוד בתפיסה החינוכית של רשת התחלה חכמה ו/או המתנ"ס ו/או לדרישות משרד הכלכלה כגון: חוגים, ימי/שעות פעילות נוספים, תגבור כח אדם וכד', יוכל המתנ"ס לגבות תשלום נוסף בהסכמת כל ההורים באופן וולנטארי, ככל שהסכמת כלל ההורים תנתן, אני נותן בזאת את הסכמתי לחיוב חשבוני כאמור.
6. א. מודע לנו כי במקרה ומספר הילדים במעון/כיתה יהיה נמוך מזה הנדרש ע"פ התקן אזי יוכל המתנ"ס, לאחר מסירת הודעה בהתאם לחוזה זה, להודיע על כך שאינו פותח את המעון/כיתה.
ב. במידה וקבוצת ההורים שילדם נרשמו למעון/כיתה כאמור בסעיף 6.א' יהיו מעוניינים בכל זאת בפתיחת המעון/כיתה ובהפעלתו/ה ע"י המתנ"ס יהיה עליהם להשלים את דמי ההשתתפות והמתנ"ס ישקול את פתיחת המעון/כיתה בהתאם.
ג. במקרה של פתיחת מעון/כיתה בה יוחלט ע"י ההורים על גבית דמי השתתפות נוספים להשלמת התקן כאמור בנספח 6 ולאחר העברת המידע המתאים והסכום לתשלום לידיעת ההורים, אני נותן בזאת את הסכמתי לחיוב חשבוני כאמור.
ד. מבלי לגרוע באמור לעיל אנו מסכימים כי אי תשלום של תשלום כלשהו, מהתשלומים המפורטים בהתחייבות זו, במלואו ו/או במועדו, יהווה הפרה יסודית של התחייבות זו. איחור של 3 ימים לא יהווה הפרה יסודית. המתנ"ס יהיה רשאי לנקוט בכל ההליכים המשפטיים לגביית מלוא החוב ו/או יתרתו הבלתי מסולקת, בצרוף הפעלת מנגנוני ריבית והצמדה , כנהוג במתנ"ס ו/או ע"פ כל דין.
ה. כל אורכה ו/או דחייה ו/או הימנעות מנקיטת אמצעים ו/או ויתור מצד המתנ"ס על תשלום כלשהו מהתשלומים, ע"פ התחייבות זו, לא יחשב כויתור של המתנ"ס על זכות מזכויותיו, ע"פ התחיבות זו ו/או ע"י כל דין.
ו. אנו מצהירים כי הכתובת שצוינה על ידנו ככתובתנו בהסכם זה היא כתובתנו וכי נודיע למתנ"ס בכתב ומראש, על כל שינוי כתובת. משלוח כל הודעה לכתובת זו יחשב כאילו הגיע לכתובתנו 72 שעות, לאחר משלוח ההודעה בדואר רשום.
ז. אנו מצהירים כי ניתן לנו זמן סביר לעיין בהתחייבות זו. ע"פ דרישתנו, הובהר לנו סעיפיה, ואם שפת האם שלנו אינה עברית, הרי שהוסברו לנו ע"פ דרישתנו סעיפי ההתחייבות בשפה המובנת לנו.
7. מודע לנו כי המחיר לתשלום שכר לימוד נקבע ע"י משרד הכלכלה לאחר שההורים שלחו את טופס הרישום שהוא באחריותם הישירה. עד לקביעת דירוג ע"י הכלכלה מוסכם ומקובל עלי לשלם מחיר מלא של שכ"ל. עם קביעת הדירוג תיעשה התחשבנות אל מול המתנ"ס לקבלת החזר.
ולראיה באתי על החתום:
חתימת ההורה:
הולכת ילדים למעון והחזרתם לביתם
בני/בתי יגיע/תגיע כל בוקר למעון ויוצא/תוצא ממנו בלוית אדם מבוגר בלבד מטעם המשפחה. להלן שמות המבוגרים הרשאים להוציא את בני/בתי מהמעון:
אם אהיה מעוניין כי בני/בתי ילקח ע"י אדם אחר שאינו מאוזכר לעיל, אני מתחייב להודיע על כך למנהלת המעון.
ולראיה באתי על החתום:
חתימת ההורה:
הצהרה ומידע על בריאות הילד/ה
1. לא ידוע לי על בעיה ו/או מגבלה בריאותיות ו/או מגבלה אחרת ממנה סובל/ת בני/בתי והמחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד, במסגרת המעון.
2. לבני/בתי/ו/או מגבלה בריאותית ו/או מגבלה אחרת *, המחייבת התייחסות ו/או טיפול מיוחד במסגרת המעון:
3. הנני מתחייב/ת להודיע למתנ"ס מיידית על כל שינוי במצבו הבריאותי של בני/בתי ועל כל בעיה ו/או מגבלה שתתגלה, וזאת מיד עם התגלותה.
4. בכל מקרה של מגבלה ו/או בעיה רפואית הנני מתחייב/ת לחתום גם על כתב התחייבות מיוחד ביחס לילד/ה עם מגבלה רפואית, שיימסר לנו ולנהוג בהתאם לאמור בו.
5. מידע רפואי:
6. ילדים מגיל 3 חודשים ועד 6 חודשים יתקבלו למעון בצירוף אישור רפואי הקובע כי הם יכולים לשהות במסגרת המעון.
* יש לצרף מסמכים רפואיים אודות המגבלה/בעיה.
ולראיה באתי על החתום:
חתימת ההורה:
בקשת ביטול רישום ותשלום שכר לימוד
א. בקשות לביטולים יוגשו בהתראה של 30 ימי עסקים מראש ויטופלו רק לאחר מילוי טופס ביטול מתאים במזכירות המתנ"ס.
ב. מתאריך 30.4.2017 לא יתקבלו בקשות ביטול מכל סיבה שהיא ואנו מסכימים כי אם תוגש בקשת ביטול לאחר מועד הנ"ל, נמשיך ונחוייב בתשלום שכר הלימוד, בגין כל תקופת שנת הלימודים כאמור בהסכם זה.
ג. בקשת ביטול שתוגש עד ל- 10 לכל חודש תחייב אותנו בתשלום שכר לימוד עבור אותו חודש. בקשת ביטול שתוגש לאחר ה-10 לכל חודש תחייב אותנו בתשלום שכר הלימוד בעבור החודש העוקב, לאחר החודש שבו הוגשה בקשת הביטול.
ד. ידוע לנו כי בכל מקרה של עזיבת ילד במהלך השנה לא יוחזר החלק היחסי של שכר הלימוד הנגבה עבור אוגוסט 2017.
ולראיה באתי על החתום:
חתימת ההורה:
איחור בהוצאת הילד/ה בסוף יום
א. ידוע לנו כי שעות הפעילות במעון בימים א' – ה' הן מהשעה 07:00 ועד השעה 16:00 ובימי ו' מהשעה 07:00 ועד השעה 13:00 (יש להגיע עד 5 דקות לפני סגירת המעון).
ב. כל הגעה לאיסוף הילד/ה מהמעון לאחר השעה הנקובה תחשב כאיחור. הורה שאיחר יגבה ממנו סכום של 30 ש"ח לכל 15 דקות איחור, משך זמן האיחור והתשלום בגינו, ירשם בפנקס האיחורים וסה"כ הסכום בגין האיחור, יצטרף לקרן הסכום למתנ"ס כשכר לימוד בגין אותו חודש.
ג. במידה וההורה יוסיף לאחר או שאיחורו בלתי סביר המתנ"ס שומר על זכותו להפסיק לאלתר את השתתפות בנו/בתו בפעילות המעון. במקרה זה, יחוייבו ההורים במלוא שכר הלימוד כאמור בהתחייבות.
ולראיה באתי על החתום:
חתימת ההורה:
הסכמה לפרסום תמונות
מתנ"ס מרחבים ורשת "התחלה חכמה" מפרסמים מעת לעת פרסומים שונים במדיה (עיתונות, אינטרנט, חוברות הסברה של המתנ"ס) המציגים את הפעילויות במעונות. הריני מאשר שתמונות בני/ בתי יופיעו בפרסומים אלו
חתימה
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות