חיפוש באתר

טפסים

טופס הרשמה מוסיקה תשע"ז 2016-2017

הנחיות למילוי הטופס:

נא למלא את כל השדות, שדות באדום חייבים לסמן או למלא

טופס שיגיע חסר לא יטופל - לעזרה טל: 050-2107815 ריטה מאירוביץ'

 

 

אני מעוניין/ת
ללימודי מוסיקה לשנת הלימודים תשע
מסלול
*הסכמה לפרסם תמונות : קונסרבטוריון מפרסם מעת לעת פרסומים שונים במדיה עיתונות,אינטרנט, חוברת הסברה של המועצה והמתנ"ס) המציגים את הפעילות.
הריני :
שתמונות בני/בתי יופיעו בפרסומים אלה
תקנון בית הספר למוסיקה "מרחבים-מבועים"
הקונסרבטוריון פועל בין התאריכים: 1/9-30/6 (יש אופציה ללמוד גם בחודש יולי).
יש להסדיר תשלומי שכר לימוד שנתי לפני תחילת הלימודים.התשלום כולל חופשות וחגים עפ"י לוח חופשות המתפרסם כל שנה (אין לימודים בשבוע של חנוכה וחול המועד פסח).
החלטה על הפסקת הלימודים מחייבת הודעה בכתב על פי נוהל המתנ"ס: הודעה על הפסקת הלימודים המגיעה למתנ"ס עד 10 לחודש - יחויב תשלום עד סוף החודש השוטף, לאחר 10 לחודש יחויב גם על החודש הבא. לא ניתן לבטל לימודים ולקבל החזר כספי החל מחודש אפריל.
מחלות וחיסורים - תלמיד שאינו יכול להגיע לשיעור מפאת מחלה – מתבקש להודיע למורה. במידה ויתאפשר – יוחזר השיעור. אין החזר שיעורים או החזר כספי בגין שיעורים שלא התקיימו בהתאם ללוח החופשות. כמו כן, אין החזר כספי או החזר שיעורים אם התלמיד לא הגיע מכל סיבה שהיא, בעוד ששיעורי המוסיקה התקיימו כרגיל. לא יהיו השלמות של שיעורים קבוצתיים או שיעורי תיאוריה ואנסמבל.
הסעות- בית הספר למוסיקה איננו מחויב לספק הסעות. שכר הלימוד משולם עבור שיעורי נגינה וההעשרה המוסיקלית בלבד. באחריות ההורים להסיע את ילדיהם לשיעורי נגינה אשר יתקיימו בזמן חופשות בית הספר או בזמני שביתות. כמו כן, אין הקונסרבטוריון מתחייב לשלם עבור נסיעות לקונצרטים וסדנאות מחוץ למרחבים.
השאלת כלים- השאלת כלי נגינה תתאפשר לתלמידים מתחילים על מנת לנסות את הכלי, טרם קבלת החלטת הרכישה. בעת ההשאלה יגבה סכום של 100 ₪ - עבור אורגנית כינור וגיטרה, ו - 150 ₪ עבור כלי הנשיפה לתקופת הלימודים. דמי השימוש ייגבו למען כיסוי הוצאות של בלאי. צ'ק פיקדון – על פי ערך הכלי (חצוצרה 1500 ₪ , כינור וגיטרה 500 ₪, אורגנית 800 ₪, חליל צד וקלרינט 2000 ₪, סקסופון 4500 ₪), יתקבל בעת ההשאלה.
צוות בית הספר למוסיקה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.
חתימה:
צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות